دانلود Outta This Kingdom – بازی پادشاهی متروکه
جهت خرید بر روی بنر کلیک کرده و به ایمیلی که در صفحه بعد مشاهده خواهید کرد پیام بفرستید! title=
جهت خرید بر روی بنر کلیک کرده و به ایمیلی که در صفحه بعد مشاهده خواهید کرد پیام بفرستید
جهت خرید بر روی بنر کلیک کرده و به ایمیلی که در صفحه بعد مشاهده خواهید کرد پیام بفرستید
جهت خرید بر روی بنر کلیک کرده و به ایمیلی که در صفحه بعد مشاهده خواهید کرد پیام بفرستید
تبلیغات
دانلود Outta This Kingdom – بازی پادشاهی متروکه

Outta This Kingdom نام بازی سرگرم کننده ای در سبک مدیریتی و نزدیک به استراتژیک از شرکت Alawar Entertainment برای کامپیوتر است که در 2013 عرضه شده است. اتفاقات بازی از جایی شروع می شوند که Rachel به همراه گربه دوست داشتنیش از محل سکونتش فاصله می گیرد و به نوعی گم می شود. پس از کمی جستجو، به سرزمینی می رسد که با جادو نفرین شده است.

Outta This Kingdom دانلود Outta This Kingdom   بازی پادشاهی متروکه

او در همان ابتدای بازی Outta This Kingdom با شخصیتی به نام Jake آشنا می شود و برای نجات از دست موجودات خطرناک و پشت سر گذاشتن موانع، با یکدیگر همراه می شوند. به این دو نفر کمک کنید تا راه بازگشت به خانه را پیدا کنند و جادوگر بدجنسی را که سرزمین زیبایی ها را نفرین کرده است، نابود سازند. مدیریت زمان و منابع، مهم ترین نکاتی هستند که در طول بازی پادشاهی متروکه باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

 

منابع طبیعی همانند چوب و طلا را از جمع آوری کنید و افرادی را برای این کار استخدام کتید و حقوقی را به آن ها بپردازید تا رضایت کامل داشته باشند. سپس با این منابع ارزشمند به دست آمده در Outta This Kingdom می توانید آیتم ها و ساختمان های جدیدی را به وجود بیاورید که به شما در رسیدن به هدف اصلیتان یاری می رسانند. جادوگر به همه جا حمله کرده است و ویرانی به بار آورده است، پس این وظیفه شماست تا آسیب های به وجود آمده را جبران کنید و ساختمان ها را از نو بسازید تا امید در دل مردم دهکده جای بگیرد. با شخصیت های مختلفی نظیر پادشاه یخی یا همان Ice Queen ملاقات خواهید کرد که برخی از آن ها تبدیل به دشمنانتان خواهند شد و برخی دیگر به کمکتان می آیند. 45 مرحله به همراه 19 کاراکتر در بازی Outta This Kingdom طراحی شده اند تا تنوع را به خوبی احساس کنید.

حجم فایل : 224.57 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: